Έλα κι εσύ στην παρέα μας. Κάνε like για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα!

24 Ιουλίου 2013

Βίντεο-ΣΟΚ: Ληστές προσπάθησαν να τον κάψουν ζωντανό

Δύο εμπρηστές αποπειράθηκαν να κάψουν ζωντανό έναν καταστηματάρχη στο Λίβερπουλ της Βρετανίας.

Οι ληστές εισέβαλαν στις 8 Ιουνίου στο μαγαζί του 48χρονου Jude Jeevan, που κατάγεται από τη Σρι Λάνκα και αφού τον εξύβρισαν χρησιμοποιώντας ρατσιστικές εκφράσεις, έριξαν εύφλεκτο υλικό στο κατάστημά του και έβαλαν φωτιά. Για κακή του τύχη εκείνη την ώρα το θύμα προσπάθησε να τους πλησιάσει και γλιστρώντας πάνω στο υγρό, ξαφνικά, λόγω της ανάφλεξης άρπαξε φωτιά με αποτέλεσμα να τεθεί σε άμεσο κίνδυνο η ζωή του.
Σήμερα ο άνθρωπος αυτός κατάφερε να μιλήσει για πρώτη φορά για την ημέρα εκείνη: «Είμαι πολύ τυχερός που παραμένω ζωντανός. Ήμουν πίσω από το πάγκο όταν είδα τους δράστες να μπαίνουν στο μαγαζί μου. Μετά είδα που έριχναν ένα υγρό στο πάτωμα, ωστόσο δεν αντιλήφθηκα ότι επρόκειτο για πετρέλαιο και νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Όταν έβαλαν φωτιά, πανικοβλήθηκα, φοβήθηκα, το χέρι μου είχε καλυφθεί από φλόγες και νόμιζα ότι θα πεθάνω», είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που παραχώρησε.
«Το μόνο που θέλω είναι να καταλάβω γιατί μου το έκαναν αυτό. Το 99,9% των ανθρώπων που μπαίνουν στο κατάστημά μου είναι πολύ φιλικοί μαζί μου», πρόσθεσε.
Οι δράστες παραμένουν ασύλληπτοι.


You-Tube