Έλα κι εσύ στην παρέα μας. Κάνε like για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα!

15 Ιουνίου 2012

Ανέκδοτο - Ο Ιησούς


Κάποτε ο Ιησούς περιπλανιόταν και περπατούσε στην έρημο για πολύ καιρό. Κάποια μέρα, στον δρόμο του συναντά έναν ηλικιωμένο ταλαιπωρημένο οδοιπόρο και του λέει:
- Γεια σας. Μα τι κάνετε γέρος άνθρωπος μέσα στην έρημο;
- Έχασα τον γιο μου εδώ και πολλά χρόνια και ψάχνω να τον βρω.
- Κι εγώ τον πατέρα μου…
- Ο γιος μου είναι μοναχοπαίδι.
- Κι εγώ μοναχογιός είμαι…
- Ο γιος μου είναι ένα ξεχωριστό δημιούργημα.
- Κι εγώ είμαι ξεχωριστός…
- Ναι, αλλά ο γιος μου δεν δημιουργήθηκε με φυσιολογικό τρόπο.
- Ούτε κι εγώ δημιουργήθηκα φυσιολογικά…


Περνούν κάποιες στιγμές βουβής έντασης…
Τα μάτια και των δυο αρχίζουν και υγραίνονται…
Οι παλμοί της καρδιάς ανεβαίνουν…


Ο Ιησούς, δεν αντέχει άλλο και πέφτει συγκινημένος στην αγκαλιά του γέρου αναφωνώντας μέσα σε λυγμούς:
- Πατέρα!
Κι ο γέρος:


- Πινόκιο!

You-Tube