Έλα κι εσύ στην παρέα μας. Κάνε like για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα!

24 Μαΐου 2012

Η ξανθιά σεξοβόμβα ξεσήκωσε με τα Βογκητά της όλο το νησί στην Νέα "Τσόντα" της Sirina! [ΦΩΤΟ]


H χυμώδης πορνοστάρ από την Ουγγαρία έδωσε τον καλύτερο εαυτό της στη νέα υπερπαραγωγή της Sirina που γυρίστηκε στην ειδυλλιακή Σαντορίνη και όχι μόνο μπροστά από τις κάμερες, επιβεβαιώνοντας τη φήμη της αχόρταγης στο σεξ!


Η ξανθιά σεξοβόμβα αναστάτωσε με τις στάσεις και τα βογκητά της όλη την παραγωγή και όχι μόνο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην Σαντορίνη...


Στο νησί του ηφαιστείου, εκτός από το ανεπανάληπτο ηλιοβασίλεμα και την τοπική κουζίνα, η ζουμερή πρωταγωνίστρια λάτρεψε και τους Έλληνες. Και πώς θα μπορούσε να συμβεί το αντίθετο, όταν όλος ο αρσενικός πληθυσμός έσπευδε να ικανοποιήσει κάθε της επιθυμία....



Cathy πώς ήταν η εμπειρία σου στη Σαντορίνη;
Ήταν κάτι πραγματικά πρωτόγνωρο για μένα. Όταν μου έγινε η πρόταση από τη Sirina, δεν περίμενα με τίποτα ότι θα συμμετείχα σε μια τόσο μεγάλη παραγωγή σε ένα τόσο όμορφο μέρος, όπως η Σαντορίνη.


Τι ήταν αυτό που σου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση;


Πέρα από το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα στην Οία και το καταπληκτικό ηφαιστειακό σκηνικό, μου έκανε εντύπωση η ελληνική νοοτροπία. Ξέρω ότι περνάτε μια δύσκολη φάση. Την έχουμε περάσει κι εμείς στη χώρα μου. Ωστόσο, παντού έβλεπα χαμογελαστούς ανθρώπους, έτοιμους να με βοηθήσουν για οτιδήποτε και να καλύψουν κάθε μου ανάγκη.
Έχεις συμμετάσχει σε πολλές διεθνείς υπερπαραγωγές. Πώς κρίνεις την ταινία που γύρισες με τη Sirina;
Μπορεί να πιστέψεις ότι αυτό που θα σου πω είναι κάποιου είδους γλείψιμο στον Σειρηνάκη, αλλά δεν είναι. Λοιπόν, τα γυρίσματα που κάναμε στη Σαντορίνη είναι όχι μόνο εφάμιλλα αλλά πολύ καλύτερα από πολλές μεγάλες παραγωγές της διεθνούς βιομηχανίας του πορνό. Το μείγμα απίστευτου επαγγελματισμού και αστείρευτου κεφιού που συνάντησα εδώ, δεν το έχω ξαναζήσει στη μέχρι τώρα καριέρα μου.


Οι Έλληνες άντρες πώς σου φάνηκαν;
Αν κρίνω από τους συμπρωταγωνιστές μου, τον Δημήτρη και τον Ζαφείρη, οφείλω να πω ότι είστε πολύ βαρβάτοι και προικισμένοι. Επίσης, μου έκανε καλή εντύπωση ο σεβασμός με τον οποίο μου φέρθηκαν όλοι οι Έλληνες με τους οποίους ήρθα σε επαφή και άγγιζε τα όρια του ιπποτισμού.







Πηγή: sirinatv

You-Tube